HEALTH PROTOCOLS APPLIED AT THE NJV ATHENS PLAZA

Αθήνα, 1η Ιουνίου, 2020

NJV Athens Plaza – Η περίοδος μετά τον Covid-19

Με ιδιαίτερα ανεπτυγμένο το αίσθημα της ευθύνης, του καθήκοντος και του επαγγελματισμού, το NJV Athens Plaza παρέμεινε σε λειτουργία καθ’ όλη την διάρκεια του lockdown και υποδέχτηκε τους επισκέπτες της Αθήνας όλη αυτή την κρίσιμη περίοδο, από τα μέσα Μαρτίου μέχρι και σήμερα για να προσφέρει διαμονή στην Αθήνα, με την φημισμένη Ελληνική φιλοξενία, αλλά και με την πιο απαιτητική υγιεινή και ασφάλεια που περισσότερο από κάθε άλλη φορά επιβαλλόταν.
Αισθανόμαστε ευτυχείς που ανταπεξήλθαμε με ασφάλεια για τους επισκέπτες και το προσωπικό μας και που επιτέλους η «σκοτεινή» περίοδος αυτή της «μοναξιάς» έφτασε στο τέλος της, αφού πλέον έχουν ανοίξει σταδιακά όλα τα ξενοδοχεία της πόλης μας.
Έχοντας αποκτήσει σημαντική εμπειρία και πλούσια γνώση, όλο αυτό το διάστημα, προχωράμε μπροστά με αισιοδοξία για την επίτευξη νέων στόχων που με πολλή δουλειά και με την βοήθεια του Θεού, θα καταφέρουμε.

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ NJV ATHENS PLAZA

Σχέδιο Δράσης

Το ξενοδοχείο έχει αναπτύξει ένα σχέδιο δράσης, καθώς και μεμονωμένα πρωτόκολλα για κάθε τμήμα της εγκατάστασης για τη λήψη μέτρων, την πρόληψη και τη διαχείριση πιθανών κρουσμάτων Covid-19, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού στο προσωπικό και τους επισκέπτες.

Το σχέδιο δράσης συμμορφώνεται με τις συστάσεις του ΕΟΔΥ.

Βάσει του Σχεδίου, η διεύθυνση του καταλύματος όρισε υγειονομικό συντονιστή για την επίβλεψη της εφαρμογής του και έναν ιατρό ο οποίος ενεργεί βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ για τον έλεγχο του COVID-19 σε ύποπτο κρούσμα.

Επικοινωνία

Το κατάλυμα κοινοποιεί τα μέτρα και τις απαιτήσεις του Προγράμματος Δράσης σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (εσωτερικούς και εξωτερικούς φορείς/συνεργάτες, υπαλλήλους, εργολάβους, προμηθευτές, επισκέπτες και το ευρύ κοινό).

Προσωπικό ξενοδοχείου

Όλα τα μέλη του προσωπικού:

έχουν ενημερωθεί σχετικά με το πώς μεταδίδεται ο ιός Covid-19 και είναι σε θέση να παρέχουν πληροφορίες στους επισκέπτες.
εκπαιδεύονται σε πρακτικές καθαρισμού και απολύμανσης συγκεκριμένων σημείων, ακολουθώντας κανόνες υγιεινής για την αποφυγή μετάδοσης του ιού (συχνό πλύσιμο των χεριών, αποφυγή χειραψιών, φυσική απόσταση, αποφυγή επαφής των χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα και την αναπνευστική υγιεινή).
εφοδιάζονται με ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (μάσκες, γάντια).
υποβάλλονται σε θερμικό έλεγχο κάθε πρωί.
υποβάλλονται σε test Covid-19 πριν την επιστροφή τους στο ξενοδοχείο από άδεια.

Υποδοχή

• Αντισηπτικό για τους επισκέπτες, στην είσοδο του ξενοδοχείου.
• Eπιδαπέδια σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής, κατάλληλη διάταξη των επίπλων με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής.
• Προστατευτικό Plexiglas στη ρεσεψιόν και σε κάθε γραφείο που βρίσκεται στο λόμπι.
• Συχνή απολύμανση των γραφείων υποδοχής.
• Οι εργαζόμενοι κρατούν την κατάλληλη απόσταση (τουλάχιστον 1,5 μέτρα από τους πελάτες).
• Όταν ζητηθεί, οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να ενημερώσουν τους επισκέπτες σχετικά με τους κανόνες του ξενοδοχείου και τα νέα μέτρα που έχουν ληφθεί.
• Το ξενοδοχείο παρέχει ενημερωτικά φυλλάδια σχετικά με τις βασικές οδηγίες υγείας και χρήσιμες πληροφορίες για τους επισκέπτες μέσω των οθονών που βρίσκονται σε κοινόχρηστους χώρους και μέσω των τηλεοράσεων δωματίου.
• Για κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, διατίθεται ιατρικό κιτ που περιλαμβάνει γάντια και μάσκες, αντισηπτικά, μαντηλάκια καθαρισμού, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα και θερμόμετρο λέιζερ.
• Το Προσωπικό είναι σε θέση να εντοπίσει τα συμπτώματα και να τα αναφέρει στον υγειονομικό υπεύθυνο.
• Όλες οι κάρτες κλειδιά απολυμαίνονται.
• Απολύμανση αποσκευών με UVC.

Υπηρεσίες ορόφου (καθαριότητα, απολύμανση, housekeeping), δωματίων και κοινόχρηστων χώρων

• Το ξενοδοχείο εφαρμόζει ενισχυμένες πρακτικές απολύμανσης σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
• Πλέον των τακτικών διαδικασιών καθαρισμού, οι κοινόχρηστοι χώροι, η κύρια είσοδος, η ρεσεψιόν, οι λαβές των θυρών, οι πάγκοι, τα τραπέζια, οι χειρολισθήρες, τα κουμπιά ανελκυστήρα και άλλα «σημεία αφής» υψηλής συχνότητας απολυμαίνονται συχνά κάθε μέρα.
• Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους υπάρχουν απολυμαντικά χεριών.
Τα δωμάτια καθαρίζονται 24 ώρες μετά την αναχώρηση με ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία αφής και με επιπλέον σύστημα απολύμανσης UVC Ultraviolet.
• Ο καθημερινός καθαρισμός και η αλλαγή σεντονιών, μαξιλαριών και πετσετών πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματος των επισκεπτών.
• Έχουν αφαιρεθεί από όλα τα δωμάτια, όλα τα αντικείμενα, όπως επιπλέον μαξιλάρια, κλινοσκεπάσματα και κοινόχρηστα αντικείμενα πολλαπλών χρήσεων, όπως μενού, περιοδικά κ.λπ.
• Τα χειριστήρια τηλεόρασης και κλιματισμού διαθέτουν καλύμματα μίας χρήσης.
Οι υφασμάτινες επιφάνειες (π.χ. ταπετσαρία επίπλων) καθαρίζονται με (συσκευή ατμού /θερμοκρασία> 70°).
• Τα δωμάτια, μετά την αναχώρηση παραμένουν κενά και αερίζονται για 24 ώρες.
• Πληροφόρηση του πελάτη με ειδική σήμανση σχετικά με το πότε και πώς καθαρίστηκε το δωμάτιο.

Υπηρεσίες εστίασης

Το ξενοδοχείο είναι πιστοποιημένο με HACCP (Hazard Analysis Critical Control Points), μια διεθνώς αναγνωρισμένη μέθοδο εντοπισμού και διαχείρισης κινδύνου που σχετίζεται με την ασφάλεια των τροφίμων.

• Σύμφωνα με τους κυβερνητικούς κανόνες, επιτρέπεται ένας πελάτης ανά δύο τετραγωνικά μέτρα στο εστιατόριο και τις καφετέριές μας. Ο μέγιστος αριθμός πελατών ανά τραπέζι είναι έξι άτομα. Δεν υπάρχει όριο στην περίπτωση οικογένειας με ανηλίκους.
• Όλα τα μέλη του Προσωπικού φορούν πάντα γάντια και μάσκες.
• Επέκταση προγράμματος του εστιατορίου, για την εκ περιτροπής προσέλευση των επισκεπτών.
• Υπηρεσία δωματίου χωρίς επιπλέον χρέωση.

Κλιματισμός και αερισμός χώρων

Λόγω της συνεχούς, αδιάλειπτης λειτουργίας των εγκαταστάσεων και των κλιματιζόμενων χώρων του ξενοδοχείου κατά τη διάρκεια του Μαρτίου και μέχρι σήμερα, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για την υγεία τόσο στους αγωγούς όσο και στους ανοιχτούς χώρους.

Κεντρικές Κλίματιστικές Μονάδες

Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου, τα συστήματα εξαερισμού παρέχουν καθαρό αέρα. Σε κανέναν χώρο δεν γίνεται ανακύκλωση, πράγμα που σημαίνει ότι ο εισαγόμενος αέρας δεν μολύνεται από τον αέρα που αποβάλλεται.
Ιδιαίτερα:
• Η Κεντρική Κλιματιστική Μονάδα έχει αντικατασταθεί από νέας τεχνολογίας.
• Τακτική συντήρηση και χημικός καθαρισμός της ΚΚΜ.
• Συνεχής καθαρισμός φίλτρων.
• Οι ανεμιστήρες εξαερισμού έχουν αντικατασταθεί με νέων τεχνολογιών.

Δωμάτια
• Τα fan coil των δωματίων έχει αντικατασταθεί με νέας τεχνολογίας.
• Κάθε δωμάτιο διαθέτει ανεξάρτητο δίκτυο εξαερισμού. Τα συστήματα εξαερισμού παρέχουν καθαρό αέρα. Ο συνεχής αερισμός πραγματοποιείται για την αποφυγή της εμφάνισης του ιού.
• Τακτική συντήρηση και χημικός καθαρισμός των φίλτρων.

Αίθουσες/χώροι
Οι αίθουσες συνεδριάσεων και οι χώροι εκδηλώσεων λειτουργούν σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο. Ισχύουν κανόνες για κοινωνική απόσταση, κατανομή θέσεων και μέγεθος συγκέντρωσης.
Επιτρέπεται ένας συγκεκριμένος αριθμός επισκεπτών σε κάθε χώρο, ανάλογα με το μέγεθος.

Κοινόχρηστοι χώροι
Οι κανόνες κοινωνικής απόστασης που εφαρμόζονται στους κοινόχρηστους χώρους περιλαμβάνουν λόμπι, καθιστικό, εξωτερικούς χώρους κ.λπ.
Ειδικές σημάνσεις που υπενθυμίζουν στους πελάτες να διατηρούν την απόσταση μεταξύ τους.
Αντισηπτικά σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.

Ανελκυστήρες
• Σύσταση για αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων.
• Εγκατάσταση απολυμαντικών στις εισόδους του ανελκυστήρα και σύσταση για χρήση κατά την είσοδο και έξοδο.
• Συχνός καθαρισμός ανελκυστήρων ειδικά σε «σημεία αφής υψηλής συχνότητας» όπως λαβές και κουμπιά.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο [email protected] & τηλεφωνικά 210 3352400

Hotel staff

All staff members:

are aware of how the Covid-19 virus is transmitted and able to provide information to guests.
are trained on practices for cleaning and disinfecting identified spots, on following hygiene rules to avoid transmitting the virus (frequent hand washing, avoiding handshakes, physical distancing, avoiding contact of hands with eyes, nose and mouth and respiratory hygiene).
are provided with personal protective equipment (masks, gloves).
undergo thermal screening every morning.
undergo Covid-19 testing before returning to the hotel after their annual leave.
Reception

• Antiseptic for the guests, next to the hotel entrance.
• Floor marking signs of distances in the waiting area, proper arrangement of furniture in order to reduce waiting time.
• Plexiglas windows at the reception and at every desk located to the lobby.
• Frequent disinfection of reception desks.
• Staff members are keeping the appropriate distance (at least 1,5 meters from customers).
• When requested, staff is capable to inform guests on the hotel’s rules and the new measures taken.
• The Hotel provides information leaflets on basic health instructions and useful coronavirus-information for guests through the public screens and room TVs.
• For any case of emergency, a medical kit is available which includes disposable gloves and masks, antiseptics, cleaning wipes, apron, long-sleeved robe and laser thermometer.
• Staff is able to identify symptoms and report them to the health coordinator.
• All key cards are disinfected.
• Luggage is being disinfected with the use of UVC light.

Cleaning, disinfection, housekeeping

• The Hotel implements improved disinfection and deep cleaning practices in accordance to EODY instructions.
• In addition to the normal cleaning procedures, the public areas, the main entrance, reception, door handles, counter tops, tables, handrails, elevator knobs and other “high-frequency “touch points” are being sanitized and disinfected frequently each day.
• Hand sanitizers have been placed in all public spaces.
• Guest rooms are cleaned intensively, 24 hours after departure, paying attention to touch points, while additional disinfection takes place with the use of UVC Ultraviolet light.
• The daily cleaning and change of sheets, pillowcases and towels is carried out only upon request from guests.
• We have removed from all rooms, every object such as extra pillows, bedding and shared multi-purpose items such as menus, magazines, etc.
• TV and air conditioner controls have disposable covers.
• Fabric surfaces (e.g. furniture upholstery) are cleaned with a steam appliance.
• Between stays of guests, the rooms remain empty and ventilated for 24 hours.
• Customer information with special marking on when and how the room was cleaned.

F&B services

The Hotel is certified with HACCP (Hazard Analysis Critical Control Points), an internationally recognized method of identifying and managing food safety related risk.

• According to the government rules, we allowed one customer per two square meters in our restaurant and cafes. The maximum number of customers per table is six people. There is no limit in case of a family with minors.
• All staff members always wear gloves and masks.

• Extension of the operating schedule of the restaurant, for the rotating attendance of the visitors.

• Room service at no extra charge.

Central Air Conditioning

Due to the continuous, uninterrupted operation of the Hotel’s facilities and air-conditioned areas throughout March and until today, there is no health risk in the ducts and open spaces.

CENTRAL CLIMATE UNITS

In all public areas of the hotel, the ventilation systems provide fresh, clean air. No air is recirculated in any area, which means that the imported air is not contaminated by the air expelled.
Particularly:
• CCU has been replaced by new technologies.
• Regular maintenance and chemical cleaning of CCU.
• Continuous filter cleaning.
• Ventilation and ventilation fans have been replaced with new technologies.

ROOMS
• Room fan coil has been replaced with new technologies.
• Each room has an independent ventilation network. Ventilation systems provide fresh, clean air. Continuous ventilation is performed to prevent virus recurrence.
• Regular maintenance and chemical cleaning of fan coil.
• Continuous filter cleaning.

Venues
Conference rooms and event areas are operating according to the current legal framework. Rules for social distancing, seating distribution and gathering size apply.
A specific number of guests are allowed in each space, depending on size.

Public areas
• Social distancing rules applied in public areas include lobby, seating area, outdoor seating, etc.

• Signage and floor markings are present to remind customers to keep their distance from one another.

• Installation of antiseptic solutions in all public areas.

Elevators
• Recommendation to avoid the use of elevators.
• Installation of disinfectants at elevator entrances and recommendation for use upon entrance and exit.
• Frequent cleaning of elevators especially on “high-frequency touch points” such as handles and knobs.

For any additional information you may require, please contact us at: [email protected] or by phone: (+30) 210 3352400